durini.si

PageRank

1.99 od 10

Naslovi v uporabi

Marko Durini | 2011 September marko durini | 2017 September marko durini | 2018 Avgust marko durini | 2018 Julij marko durini | Video posnetki | 2018 Maj marko durini | 2016 April | 2017 Marec marko durini |

Iz vsebine

Z druge strani se je s sedežnico na vrh vozilo ogromno ljudi. Bilo je res nenavadno, da je na Kopah toliko ljudi. Poleg ogromnega števila ljudi pa sva opazila tudi nekaj kolesarjev in hitro ugotovila, da se z vrha lahko spustiš po progi na drugo stran. Danes sva se z Marjanom napotila na Klek. Marjan si je sposodil krplje od Mojce, kajti v nasprotnem primeru bi res težko hodil. Že na začetku vzpona na Planini pod Golico mi je postalo jasno, da bo preveč toplo in sneg precej južen. Na vročo nedeljo sem se odpravil na Kočni. Od vseh najvišjih vrhov v Kamniških hribih sta to edina vrhova kjer še nisem bil. Ura zvoni ob 5:00, ahh ne, vstati bo treba. Družba je v nedeljo zvečer odšla, jaz pa sem se odločil, da nazaj odkolesarim rajši v ponedeljek zgodaj zjutraj. Vstal sem ob 5:00, ko je bilo še temno. Postajalo je vse bolj vroče. V poštev so prišle bolj turce, ki potekajo večinoma po gozdu. Odločil sem se, da skočim na Menino planino. Štartal sem na bencinski črpalki pod vasjo Golice. Bil je že čas za kakšno resno turco v gorah. V petek sva spakirala in se v soboto napotila na prečenje Košute. Odpeljala sva se do Tržiča in naprej čez Dolžanovo sotesko do vasi Dolina. Z Robijem sva se že nekaj časa menila za eno malo bolj dirkaško kolesarsko turco. Ker jih imam kar nekaj na zalogi sem hitro našel pravo. V soboto sva se zaradi grozečih neviht v popoldanskem času dobila že ob 8h zjutraj. V sredo sva se z Mirom domenila, da greva naslednji dan smučat. Zvečer sem skočil še na telovadbo kjer nas je Matevž pošteno utrudil. Po telovadbi sem skočil na pivo z Gregorjem in Blažem, ob 4:20 zjutraj pa mi je že zvonila ura. V nedeljo se je napovedovalo malo bolj toplo vreme in z Mojco sva odkolesarila v smeri jugovzhod. Takoj na začetku ture naju je na Barjanski cesti z bojnim krikom dodobra zbudila ženska, ki nadira ljudi, ko se pripelje mimo s kolesom.